Fram och tillbaka..

Kan aldrig bestämma mig om jag ska ha en blogg elr inte, har haft förrut men de slutade med att jag tog bort den för att jag aldrig skrev i den hehe (a) Så ett nytt försök då! Here it goes!

Lite info om flickan som skriver denna gulliga lilla blogg då (y)
Namn: Jennifer Johansson
Ålder: 17 (21 april 1993)
Civilstatus: Tony Fjällström (the love of my life!) <3
Bor: Tumba och Skogås
Intressen: Pojken min, hästar och kompisar ofc


Så nu fick ni lite ointressant fakta om mig! :)

Idag då! Alla hjärtans dag + att jag och älsklingen firar 8 månader! :D <3
Min pojkvän är så romantisk! Han gör en sån enkel maträtt som potatisbullar och bacon till en jätteromantisk middag! :D i love him sooooo much! Min lilla ängel! Tyvär är min kamerasladd spårlöst försvunnen så kan inte visa någon bild, men han hade potatisbullarna formade till hjärtan och levande ljus på bordet, myspys, nu ska vi kolla på solsidan och mysa med gottigott i sängen!

Puss och kram skumbanan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0